tisdag 4 september 2007

Innan resan

Det här inlägget är något av en anakronism, jag är nämligen redan i Colorado. Men ignorera det för ett ögonblick. Om jag hade skrivit det här inlägget innan jag rest hade det inte varit så roligt, inga garantier för att det kommer att vara det trots att jag skriver det såhär i efterhand, men kanske lite småskojigt.

Äh, jag kommer inte ens skriva om vad som hände innan jag reste, det är inte så häftigt, det var bland det svåraste jag någonsin gjort att lämna familj och vänner.

Jaja, lite skit om bloggen: jag hoppas att kunna flytta över den till urangrodan.se någon gång i framtiden. Så fort servern blir magiskt fixad så gör jag det. Nu blir det såhär istället. Jag vet inte heller hur långa eller många inläggen blir.

När jag skriver det här har jag redan varit på vift i två dagar och skrivit över fem sidor om vad jag gjort, den nivån kan jag inte hålla uppe, dessutom kommer väl saker att sluta hända förr eller senare.

Jaja, enjoy.