tisdag 4 september 2007

Dag 2, reklam

Nu har jag börjat titta på Amerikansk TV, det finns två viktiga saker att säga:

Det finns alltid något att titta på, alltid. Jag vet inte riktigt hur många av kanaler som fungerar, men det finns ganska exakt 1000 kanaler, en tredjedel är PPV men det är ändå att det är en hel del.

Reklamen är underbart vidrig, konstant medicinreklam, riktiga jag-köpte-en produkt-och-började-leva-den-amerikanska-drömmen-på-en-gång och alla möjliga tokiga grejer. Bland annat har jag sett en magisk produkt som fungerar som en snara, för matstrupen. Det leder till att man inte känner sig hungrig. Man kan även själv styra över när man vill vara hungrig och inte. YAY! Jag har även sett en reklam med Chuck Norris för en träningsmaskin.

Väldigt mycket "LÅNA PANGAR! DU KAN KÖPA VAD SOM HELST! dukommerattfåbetalaenräntapåöver9000procent" också.

Jaja, klockan är mycket och jag borde sova, tänkte bara skriva när jag hade det färskt i huvudet.